Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011





Κάποια ώρα σαν κι αυτή.........

Κάτι πάνω σου μικρό
Ταξιδεύει μέσ’ τη νύχτα
Με παράθυρο ανοιχτό
Ψάχνει νέα παραμύθια

Κάτι πάνω σου μικρό
Ματαιώνει τη συνήθεια
Δεν το βλέπεις, μα εγώ
Πέφτω, γίνομαι αλήθεια

Κάποια ώρα σαν κι αυτή
Σου χαρίζω την ψυχή μου
Κάποια ώρα σαν κι αυτή
Χάνω, χάνεσαι μαζί μου

Κάτι πάνω σου μικρό
Μεγαλώνει το σκοτάδι
Ένας μήνας το λεπτό
Η ζωή μου σ’ ένα βράδυ

Κάποια ώρα σαν κι αυτή
Σου χαρίζω την ψυχή μου
Κάποια ώρα σαν κι αυτή
Χάνω, χάνεσαι μαζί μου........

5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο κομμάτι!!

    Καλώς ήρθες στο χώρο του blogging !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη μελωδία.

    Νάσαι καλά κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και τους δύο για τα καλά σας λόγια...καλώς σας βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφη η μουσική .. πανέμορφο το ποίημα :)

    Το παρακάτω link ίσως είναι στο ίδιο πνεύμα:

    Θεοδοσία Τσάτσου - Xωρίς λόγια

    Καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. negentropist η Τσάτσου είναι από τις αγαπημένες μου....μου κάνει συχνά παρέα!!!!σ ευχαριστώ για το τραγουδάκι!!!!
    σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή